Ramowy Plan Dnia

Poznaj jak spędzają dzień nasze dzieci w wieku 2,5-4 lat.

Poranek:


06:30 – 08:00
Schodzenie się dzieci (grupy łączone), zabawy dowolne według zainteresowań – konstrukcyjne, tematyczne, manipulacyjne, itp. Indywidualna praca z dzieckiem.
08:00 – 08:15
Ćwiczenia poranne.
08:15 – 08:30
Czynności higieniczno-porządkowe
08:30 – 09:00
Śniadanie
09:00 – 09:15
Czynności higieniczno-porządkowe
09:15 – 10:00
Zajęcia dydaktyczne z całą grupą – ćwiczenia artykulacyjne, ortofoniczne, słuchowe.
10:00 – 11:15
Pobyt na świeżym powietrzu – zabawy ruchowe, terenowe, badawcze, spacery, obserwacje przyrodnicze i plac zabaw.

Południe:


11:15 – 11:30
Czynności higieniczno-porządkowe
11:30 – 12:00
Obiad – pierwsze danie.
12:00 – 12:15
Czynności samoobsługowe i higieniczno-porządkowe – przygotowanie do odpoczynku
12:15 – 13:45
Odpoczynek – ćwiczenia relaksacyjne, bajkoterapia.
13:45 – 14:00
Czynności samoobsługowe i higieniczno-porządkowe

Popołudnie:


14:00 – 14:30
Obiad – drugie danie
14:30 – 14:45
Czynności higieniczno-porządkowe
14:45 – 16:00
Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju – praca z dzieckiem uzdolnionym, zabawy dowolne lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym.
16:00 – 17:00
Rozchodzenie się dzieci (grupy łączone). Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom.


Poznaj jak spędzają dzień nasze dzieci w wieku 5-6 lat.

Poranek:


06:30 – 08:00
Schodzenie się dzieci (grupy łączone), zabawy dowolne według zainteresowań – konstrukcyjne, tematyczne, manipulacyjne, itp. Indywidualna praca z dzieckiem.
08:00 – 08:15
Ćwiczenia poranne.
08:15 – 08:30
Czynności higieniczno-porządkowe
08:30 – 09:00
Śniadanie
09:00 – 09:15
Czynności higieniczno-porządkowe
09:15 – 10:00
Zajęcia dydaktyczne z całą grupą – ćwiczenia artykulacyjne, ortofoniczne, słuchowe.
10:00 – 11:15
Pobyt na świeżym powietrzu – zabawy ruchowe, terenowe, badawcze, spacery, obserwacje przyrodnicze i plac zabaw.

Południe:


11:15 – 11:30
Czynności higieniczno-porządkowe
11:30 – 12:00
Obiad – pierwsze danie.
12:00 – 12:15
Czynności higieniczno-porządkowe
12:15 – 13:00
Odpoczynek – ćwiczenia relaksacyjne, bajkoterapia. Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści.
13:00 – 13:45
Spacer, obserwacje przyrodnicze
13:45 – 14:00
Czynności higieniczno-porządkowe

Popołudnie:


14:00 – 14:30
Obiad – drugie danie
14:30 – 14:45
Czynności higieniczno-porządkowe
14:45 – 16:00
Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju – praca z dzieckiem uzdolnionym, zabawy dowolne lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym.
16:00 – 17:00
Rozchodzenie się dzieci (grupy łączone). Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom